Pyetjet e bëra më shpesh

Si mund të bëj një porosi në faqen tuaj?

Për të blerë online në faqen e Jumbo Albania, duhet të ndiqni hapat e mëposhtëm:

⦿ Klikoni në njërën prej kategorive. Në secilën prej tyre, gjeni nënkategoritë përkatëse, me shumëllojshmëri produktesh.

⦿ Zgjidhni produktin/et që dëshironi të blini dhe shtypni butonin “Shto në Shportë”.

⦿ Produkti/et do të shtohen automatikisht në shportën tuaj të blerjes. Aty do t’ju shfaqet edhe totali i pagesës që duhet të bëni.

⦿ Pasi të keni përfunduar blerjet tuaja, klikoni në ikonën e karrocës së blerjes që gjendet në krye të faqes djathtas, për të parë shportën tuaj.

⦿ Zgjidhni opsionin “Shihni shportën” dhe do t’ju shfaqen produktet që keni zgjedhur. Këtu mund të kontrolloni sasitë, shumën dhe kostot e transportit të porosisë tuaj. Nëse keni përfunduar këtë hap, zgjidhni opsionin “Kaloni tek kasa”.

⦿ plotësoni të dhënat për faturimin tuaj. Në fund, kontrolloni porosinë tuaj, për të shmangur gabime të mundshme.

⦿ Lexoni dhe më pas zgjidhni opsionin “I kam lexuar dhe jam dakort me terma dhe kushte.”

⦿ Më pas shtypni butonin “Kryej porosinë”.


A është i mundur ndërrimi i produkteve që kam blerë?

⦿ Ndërrimi i produkteve është i mundur të bëhet brenda 1 (një) jave nga data e blerjes. Produktet mund të ndërrohen vetëm me faturën e blerjes dhe kartën e identitetit.

⦿ Nuk është i mundur ndërrimi i produkteve të dëmtuara dhe të përdorura.

⦿ Nuk mund të bëhet ndërrimi i produkteve nëse është dëmtuar paketimi. Produktet në ofertë nuk mund të ndërrohen.

⦿ Produktet sezonale nuk ndërrohen pas mbarimit të sezonit (edhe nëse nuk ka kaluar një javë nga blerja).

⦿ Për arsye higjenike, veshjet e brendshme nuk ndërrohen. Në rastet kur produktet dëmtohen nga klienti ose thyhen do të paguhen nga klienti.


A është i mundur kthimi i parave për produktin që dua të ndërroj?

Nuk është i mundur kthimi i parave, por ndërrimi i produkteve me produkte të tjera.


Po në rastin kur produkti është me defekt?

Në rastin e produkteve me defekt, ato kontrollohen nga servisi ynë dhe ju kthehet përgjigje brenda 48 orëve për arsyen e defektit.


Cilat janë mënyrat e pagesave që ofroni?

Pagesa bëhet cash në momentin që merrni porosinë në dorëzim ose me kartë.

Logo Na kontaktoni në një nga kanalet tona komunikuese.

Programi i besnikërisë Happy

Përdor kartën Happy në çdo blerje dhe shfrytëzo pikët për të marrë zbritje dhe oferta të dedikuara.

Format e pagesës

Pagesa mund të bëhet me para në dorë kur merr porosinë ose me kartë (Visa ose Master).

Transport i shpejtë

Transporti falas për porositë mbi 2000 lekë. Për porosi nën 2000 lekë transporti kushton 180 lekë në Tiranë dhe 250 lekë jashtë Tiranës.

Shërbimi i klientit

Shërbim i dedikuar për të gjithë klientët nga e hëna në të shtunë 09:00-20:00; e diel 10:00-18:00.
ABONOHUNI NË BULETINI

© 2024 Jumbo. All rights reserved.

Web Design & Development by
Powered by Generation Next ecommerce platform